Tuesday, June 2, 2009

ProJekK Baek PunyOooo...

Wokes.. setelah mengalami zaman kepeningan di Sem lepas.. apakata kita Bukak Buku Baru.. mengambil ikhtibar dari pengajaran yang bernilai
rm
satu ribu empat ratuss (1400)..

Ape yang aku nak Bgtaw di sini adalah Plan2 projek yg akan Kelas Kita Cuba Usahakan Dengan Kerjasama Ahli kelas kita yang berkekuatan 19otak 1/2 otak sapa yang kurang separuh tu.. lu pikirla sendiri..

ProJek LisT:-



1.Towkey T-Shirt
-Kita akan cuba menghandle semua tempahan T-shirt Di IPTB

-Bukan shj tshirt malahan suar trek,cap, jersi bola pdg besar dll..

-dari sudut pandangan aku mmg ramai bebudak maktab suka wat tshirt..

-jadi Aku akan kuarkan portfolio kelas kita dengan design2 dan template awal..

-senang citer.. sape nak wat t-shirt
Jumpa kita>pilih jenis t-shirt> pilih jenis kain> pilih template>submit design>edit design>kasi manufacturer wat T-shirt>bagi sama client> Untung.. Untung
-so portfolio berbentuk brochure akan diedarkan ke kelas2 di serata IPTB..
-make sure wat betui betui..



2. Projek Green BaG !!




-okeh.. marilah kita join Kelas (K) bukan nama sebenar dlm usaha memelihara Bumi..
-Beg ni kita akan jual pada seluruh penduduk IPTB dengan usaha menganti Beg plastik...
-So suma org akan masukan makanan yg dibeli kat kantin dlm beg ini...
-pastu mestila ada pot pet pot pet kata "ala beg kain tapi nasik buh dlm polistrin gak"
-utk menjawabnya... jeng jeng jeng..




- ni aku rasa tak patut jual lagi.. tupperware lunch set.. ada tuperware buh nasi+lauk & buh ayaq.. ok la tue.. lpas pkai basuh.. kurangkan guna polistrin..
- so disini Kampus IPGM tunku bainun akan jadi "Green Kampus" hasil usaha kelas Kita Muahahahahahaha... -gelak baik..
-Baguskan idea aku ini..



3. Bazaar Ramadhan
hmm.. entahla laku ke? sbb ada kenduri kat surau tiap2 hari? or kita jual air yg luar Biasa.. Bandung cincau.. Sirap Dara selasih.. kalo tak habis kita derma sama surau.. ok tak?
Aku ada recipe baru lauk Bukak puasa.. sama2 kita bincang wokey..


4.KEJOHANAN SENAMROBIK RETURN!!!
Mampuslah ada org nak anjur ka..

ada org semester nie subjek dia ka..

skang Event itu Kita yang PUNYA..!!!

Okess.. MAri kita kembalikan Kegemilangan Itu!!

5. Stiker Keta "IPGM TUANKU BAINUN"
-downside.. kena tunggu logo IPGM KTB baru..
-takpe.. usahakan cari manufacturer yg boley wat stiker tuh..
-kita siapkan design.. n jual!!!!


Akhir kata.. MArilah MengHapus Sikap MAlaS & Selamat Berenang

admin:cipi

3 comments:

Unknown said...

aku stuju!!!
aku nk juaikepek...tp takot xlaku...
mmm...pe lg ek...hari guru nye sambutan nie aku nk juai bunge la...byk leh dpt tuu..kte wat cam dedication,nak?tp x tau mane nk dpt tokey juai bunge2 idop...cam ros,lili,tulip..hehehehe....

Unknown said...

nape lak ezam???adoii..
bukan ezam la...emi!!!ezam tuu adik aku..hohhoh

Unknown said...

Ezam siapa itu ezam..

Emi buat la One Drop Perfume yg ada dedication huhuhuh..